Monday, April 7, 2008

LetiH...

Sooooo... tired...Hmmm, tak tahu nak luah kan dekat siapa.Nasib baik teringat kat blog ni.Salah ke aku tak nak ikut dia lepak dgn kawan2 dia.I'm really2 tired.On friday tak cukup tidur.ASyik tersedar je.Sabtu lak kene keje sebab bnyk yang tak settle.Around 11 pm lak, dia ajak aku lepak dengan kawan2 dia.Betul2 takde mood.Mula2 ckp, just nak ronda2 kat KL.Tak turun kereta pun.So, aku pun just pakai simple je la.Seluar jeans and t-shirt yang ntah ape2 ntah.

Tetibe, dia kata nak gi BB.Gila ke hapa aku nak gi BB dengan pakaian aku tu.Buat kene gelak ngan membe2 dia je.Selekeh gila.Bedak compact pun aku tak pakai.Bila aku cakap aku taknak gi, dia marah2.Then, bila dah sampai, dia pujuk aku suh turun gak.Masa tu tension gila.Aku keras kan je hati aku.Aku cakap ngan dia yang aku taknak turun.

Lepas beberapa kali pujuk aku tak jalan gak, dia hempas pintu kete.Pastu terus gerak hantar aku balik.Dia punya marah kat aku sampai dalam KL pun dia bantai bawa kete 180km/j.Aku pejamkan mate je la.Takutnyer pasal.Sampai je rumah, aku cepat2 turun.Saje aku tinggalkan handphone aku kat dalam kete dia.Malas aku nak layan.Nak ikut kepala otak dia jer.

Selalunye, dia bukan nak lepak ngan kawan2 dia sgt kalau aku ada.Tapi, malam tu entah ape kena entah.Sungguh2 ajak aku lepak.Tension giler.Dah la masa tu kepala aku pening tahap nak pecah sebab tak cukup tido.

Dan hari ini....dia tak datang jemput aku cam biasa.Terpaksa la aku naik LRT.Sebenarnya, aku pun takde la kisah sangat pun kalau naik LRT.Lagi senang.Cuma, hubby to be aku tu je yang sangat prihatin.Dia nak gak hantar aku kalau dia tak keje outstation.Alasan dia, kitorang jarang jumpa.Hmm...entah la.Bila dah baik cam tu la.Bila dah jadi cam ni, telefon aku pun taknak.

Kadang-kadang aku jadi takut.Betul ke keputusan aku ni.Tak sampai lagi 2 bulan aku akan jadi wife dia.Tapi aku tak tahan dengan sikap panas baran tak kene tempat dia tue...
Kalau dia ade problem, dia bukan nak citer kat aku.Dia lebih selesa diam sepanjang hari.Dan aku lak dah macam cacing kepanasan bile dia tak bercakap tentang masalah dia.

Harap-harap mood aku hari ni tak terjejas dengan kisah semalam yang menyakitkan hati aku.Mungkin keadaan kami akan lebih baik jika jarang berjumpa.Insyallah.Walau dimana pun dia berada, dan apa jua keadaan dia, aku doakan dia semoga selamat dan sentiasa sihat.Sebab??Dia kan HUBBY to be aku....

:)

No comments: