Saturday, April 12, 2008

HomeTown...

Sekarang kat CC ngan my Hubby to be.Tengah tolong dia buatkan resume.Hehehe..dia tengah kelam kabut cari keje.Bertolak dari KL kul 10.30pm semalam.Sampai Ipoh around 1 am.Laju tak laju la hubby to be aku bawa kete.Aku masuk je kete terus lelap.Ngantuk sangat.Ada TownHall kat Shell Damansara.Dari kul 2pm sampai 8pm.Itupun aku tak sempat nak dinner dengan diorang.Rushing nak balik ipoh.

Now, I'm in Ipoh!!Seronok sangat dapat balik kampung.Lega otak.Kalau tak, asyik tension jer.Nak pikir pasal keje la.Jalan jam la....Hmm..

Hari ni tak tahu nak wat ape lagi.Ingat nak relax2 kat umah jer.Nak masak untuk Hubby to be aku macam dah lambat jer.So, ari ni makan KFC jer la.Sian kat Hubby to be aku.Huhuhu...

Esok, before balik ipoh, insyallah aku akan masak untuk Hubby aku!!

No comments: